Απ: Περί κατάστιχων...
«Κάτσε γιατί είσαι μεγάλου βεληνεκούς κι εγώ απλό νεροπίστολο.
Ας μην εξαντληθεί η υπομονή σου με εμάς τους απλοϊκούς, παραμέρισε την κούραση της ημέρας σου "κατέβα" λίγο και βοήθησε να σε καταλάβω στο πιο περιορισμένο διανοητικό πεδίο μου.» Εσύ ειδικά δεν χαρακτηρίζεσαι από περιορισμένο διανοητικό επίπεδο. Αλλά, ως Δίδυμος, είναι αλήθεια πως δεν έχω ανοχή σε στουρνάρια και ξύλα απελέκητα...
«Κατ'αρχάς δεν κάνω σύγκριση του ελληνικού πολιτισμού με τον οβρέικο.» Κακώς. Οι πρόσφατες politically correct κατευθύνσεις θολώνουν την αναζήτηση της αλήθειας και οφείλουμε να τις αγνοήσουμε. Άλλωστε, όπως ίσως διαπιστώσεις, κι εγώ ως προφήτης της ΠΔ λειτουργώ. Ουδόλως έχω διάθεση να χαϊδέψω ελληνικότητες, ειδικά τώρα που, ερευνώντας, όλο και μαθαίνω για τις «πομπές» τους...
«Να ξεκολλήσουμε λίγο από αυτό, γιατί προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν οι φυλετικές συγκρίσεις εκτός όσων άπτονται της βιολογίας κι αυτό δηλαδή για ερευνητικούς λόγους και όχι ταμπελοκατάστασης.» Να μην ξεκολλήσουμε καθόλου. Οι ερευνητικοί λόγοι ακριβώς μας κατευθύνουν να παρατηρούμε τις ιδιαιτερότητες κάθε κοινωνίας και κάθε φυλής. Ειδικά όταν επαναλαμβάνονται διαχρονικά αποτελούν πολύτιμο εργαλείο κατανόησης...
«Έξυπνοι και ηλίθιοι υπάρχουν σε όλες τις εποχές σε όλους τους λαούς και είναι πανανθρώπινο φαινόμενο.
Απλά σε μια δαρβινική παραλλαγή των εννοιών η βλακεία, η εξυπνάδα, η ευαισθησία και η καθικιά αναδύονται ευκολότερα σε περιβάλλοντα που τις ευνοούν.» Δε με καλύπτει ο αφορισμός. Υπάρχουν διαβαθμίσεις και δεν υπάρχουν ισοπεδωτικές καταστάσεις. Οφείλουμε να τα λέμε αυτά...
«Υπάρχουν πολιτισμένοι που εμπορεύονται ανθρώπους και ξεσκίζουν δούλους για να φιλοσοφούν ήσυχοι στο καφενείο προάγοντας τον πολιτισμό τους και ξεδίνουν τις κάψες τους προσφέροντας τις γυναίκες τους σε θρησκευτικές γιορτές απολαμβάνοντας τις γυναίκες των άλλων και απολίτιστοι που από παιδιά καταδικάζουν τη μοιχεία, μαθαίνουν να γίνονται υπερασπιστές του ορφανού και της χήρας.» Ακραία παραδείγματα ένθεν κακείθεν δεν αποτελούν απόδειξη για τίποτα. Οι μέσοι όροι και ποιες αξίες γίνονται γενικά αποδεκτές επιτρέπουν αξιολόγηση...
«Από την άλλη υπάρχουν θεούσοι μακελάρηδες που στο όνομα του Θεού (του Χριστού μάλιστα) με αλχημείες μεταλλάσσουν ανθρώπινες οντότητες σε υποζύγια και ιερούς λόχους όταν ειδωλολάτρες ή άθεοι τηρούν το νόμο των θρησκευομένων περί αγάπης του πλησίον καλύτερα από τους θρησκευόμενους διότι μερικοί από τους πρώτους τον έχουν χαραγμένο στην καρδιά τους και μερικοί από τους δεύτερους μόνο σε πέτρες, σε βιβλία και στα κηρύγματά τους.» Πολύ σωστά. Όμως έχει σημασία ποια είναι η πλειοψηφούσα τάση καθώς και αν η μια κοινωνία νίκησε τους δαίμονές της και έκανε άλματα, την ώρα που μια άλλη κάνει βήματα προς τα πίσω...
«Επειδή λοιπόν η βλακεία η διαστροφή, η απανθρωπιά και η παλιανθρωπιά δεν είναι γνώρισμα κοπαδιών ανθρώπων (πολύ βιδώνομαι στις ομαδοποιήσεις και στους όρους "μάζας" όταν μιλάμε για ανθρώπους) αλλά ΑΤΟΜΩΝ τα οποία -σε ένα απολύτως δίκαιο δικαστήριο θα είχαν σημαντικά ελαφρυντικά λόγω της παιδείας και των επιρροών που δέχτηκαν (μιλήσαμε αλλού για αυτές) - , μεταθέτουν βουβά την ευθύνη στις όποιες εξουσίες τους κάνουν σαν τα μούτρα τους καθώς αγαπημένε φίλε μου ΔΥΣΤΥΧΩΣ η συντριπτική πλειοψηφία του πληρώματος του πλανήτη επηρεάζεται πανεύκολα από τα κοκόρια της αυγής παρότι αυτά λουφάζουν τη νύχτα.» Δεκτόν....
«Συνεπώς λέω, για να μην ξυπνήσει μέσα μου το άξιον καταδίκης μου για ισόβια στη Μακρόνησο, ας ξεκολλήσουμε από τα διαφυλετικά.
Όχι τίποτα άλλο αλλά φοβούμαι και το ότι συνομιλώ με δικαστή πριν το Ντρεντ μη και καταλήξω σε καμιά οδό Αβύσσου :-)». Ναι καλά, έτσι με χουζούρι νομίζεις θα εξέτιες τυχόν ποινή σε ένα προχώ σωφρονιστικό σύστημα...
«Εσύ λοιπόν λες πως η γενοκτονία είναι πράγμα κακό. Κλπ.». Κι εγώ δε βάζω εύκολα τελείες. Αλλά de facto το να εξαλείψεις λαούς ολόκληρους είναι, όπως και να το κάνουμε, εξαιρετικά βιαιότερο και πιο αποδοκιμαστέο από άλλες πιο λάιτ καταστάσεις...
«Απροσδόκητα θες, παραδόξως θες, όπως θες, όταν άλλα φύλα θεμελίωναν φιλοσοφίες παγκόσμιας και διαχρονικής εμβέλειας αυτοί έτρωγαν βελανίδια και τα λοιπά, αλλά οι σκασμένοι έγραφαν. Τι να κάνουμε τώρα;» Άμα δεχτούμε τα απροσδόκητα, παραβιάζουμε την κοινή λογική. Και για να δεχθώ να παραβιάζεται η κοινή λογική θα πρέπει να μου προταθεί κάποια λογική εξήγηση. Αν δεν υπάρχει τέτοια εξήγηση, μένω στο ότι ΟΧΙ δεν έγραφαν. Βρέθηκαν τομάρια από γίδες του 1.200 π.Χ. ; Αν όχι, πώς λέμε ότι υπήρξαν; Από καπρίτσιο;...
«...Υπάρχει ποιοτική διαφορά αλλά ο αλήτης ο χρόνος είναι γραμμικός. Κάποιοι προηγούνται και κάποιοι έπονται.
Τα λέω φίνα μέχρι εδώ και χωρίς χωροχρονικά παράδοξα;» Ναι, αλλά το τομάρι της γίδας δε βλέπω ακόμη...
«Πού είναι οι ενστάσεις των προΑλεξανδρινών Αιγυπτίων για την αυθεντικότητα της ιστορίας των γειτόνων τους που εμπλέκει και τους ίδιους;» Πού είναι οι παραδοχές τους;...
«Πώς και η αρχαιολογία φέρνει στοιχεία στο φως που υποστηρίζουν τη βιβλική αφήγηση για το προ του 1.000π.Χ. διάστημα σε ζητήματα που οι άνθρωποι του 500π.Χ. δεν ήταν δυνατόν να γνωρίζουν;» Όπως;
«Ηρόδοτος». Έμμεσες αναφορές λοιπόν. Και; Είναι δικά του όσα μεταφέρθηκαν ή δεν είναι ποιο το θέμα; Δεν καταρρέει και καμμιά κολώνα που κρατάει το θόλο του Ουρανού...
«Μέγας Αλέξανδρος.» Αδιάφορο αν έγραψε κάτι και δε σώθηκε ή δεν έγραψε τίποτα. Ποιο το πρόβλημα;
«Μωυσής». Δεν έχουμε βεβαίως τίποτα. Έχουμε όμως κάτι άλλο. Ότι ούτε ένας καμηλιέρης δεν έγραψε ποτέ τίποτα 1.000 χρόνια πριν την Πεντάτευχο! Άρα το τι μας λένε κάτι μάγκες το 500 π.Χ. δε λέει κάτι. Ειδικά αν οι μάγκες επιδόθηκαν σε κλόπυ ράιτ, όπως θα δούμε προσεχώς...
«Εσύ mat μου παλικάρι μου λεβέντη μου και ομορφιά μου αξεπέραστη έχεις κανα λόγο να είσαι βέβαιος πως έπαιξε μπαλίτσα ο Μωυσής σε θέση σέντερ φορ;
Ναι!
Γιατί αηδόνι μου, αετέ μου και παγώνι μου;
Διότι τον αναφέρει ο Χριστός!» Αετέ μου και παγώνι μου ούτε ο Χριστός έγραψε κάτι. Κάποιοι άλλοι μας μετέφεραν όσα υποτίθεται συνέβησαν. Άρα άνευ γραφολογικής πραγματογνωμοσύνης πάμε στα αλληλούια και αυτά καλύπτουν κάμποσους, αλλά όχι όλους μας...
«Από τα παραπάνω προκύπτει κατά τη γνώμη σου πως ο Έλβις των παραπάνω σταρ, ακόμα κι αν ήταν αιγυπτιακής παιδείας και της υψηλής κοινωνίας θρέμμα, λόγω φυλετικής απόχρωσης υποβιβάζεται σε καμηλιέρη βελανιδοφάγο άμπαλο.» Ο μεμονωμένος Έλβις μπορεί να ήθελε να γράφει μέρα νύχτα. Το πρόβλημα είναι στο εξής: ότι όποιο έργο κι αν συλλάβει κάποια διάνοια, δεν εκδίδεται ποτέ αν δεν υπάρχει κοινό να το διαβάσει. Στοιχειώδες!!! Και αφού ΤΙΠΟΤΕ ΠΟΤΕ δεν υπήρξε ως ντοκουμέντο ότι κατεγράφη στην έρημο, το αυτονόητο συμπέρασμα είναι πως οι καμηλιέρηδες κάνουν αυτό που όλοι ξέρουμε: σκοτώνουν το χρόνο τους...

